Massageordning

En massageordning med store fordele

En firma massageordning fra Vicuras fokuserer på forebyggelse og afhjælpning af eventuelle skader og gener hos virksomhedens medarbejdere. Vicuras udfører kvalitetsbehandlinger og tilsikrer, at der er mindst muligt administration for virksomheden. Vores behandlere er blandt markedets dygtigste og mest veluddannede, og alle bliver løbende efteruddannet for hele tiden at tilsikre højeste faglige niveau.

Firma massage er et enestående personalegode og en sund investering, og i vil opleve, at det bidrager væsentligt til virksomhedens samlede trivsel. Udover afhjælpning af skader, er en massagebehandling et godt afbræk fra hverdagen, og medarbejderen kommer tilbage med øget motivation og fornyet energi. Når sundheden i jeres virksomhed øges, og der skabes et bedre arbejdsmiljø, vil dette øge virksomhedens samlede produktivitet.

Så nemt er det for virksomheden

Det er nemt at etablere en massageordning på arbejdspladsen, og Vicuras håndterer alle administrative processer:

1

Der afholdes et indledende møde, hvor vi taler om jeres behov samt ønsker om finansiering.

2

Der indgås en samarbejdsaftale imellem virksomheden og Vicuras omkring massageordningen.

3

Der aftales nærmere omkring introduktion af ordningen, behandlingsdage og behandlingsrum.

4

Virksomhedens medarbejdere præsenteres for massageordningen. Der evalueres løbende når ordningen er trådt i kraft.

Hvordan leveres en massageordning?

Behandlingerne udføres på jeres virksomhedsadresse eller hos en af vores mange partnerklinikker i Danmark. På jeres virksomhedsadresse indretter vi enten et fast behandlingsrum eller sørger for en gang til gang ordning. Uanset hvilken løsning i vælger, garanterer Vicuras et minimum af administration for jeres virksomhed, så i kun skal koncentrere jer om de gavnlige effekter af behandlingerne. Samtidig sørger vi for et stemningsfuldt behandlingsrum til at fuldende den sundhedsfremmende oplevelse.

Hvordan finansieres en firma massageordning?

Massageordningen kan enten etableres som et 100% personalegode, hvor ordningen er indregnet i driftsregnskabet, hvilket er fradragsberettiget for virksomheden, eller som en 50/50 ordning mellem medarbejderen og virksomheden. Endelig kan en massageordning også etableres som en bruttolønsordning, hvorved medarbejderen betaler sine behandlinger over sin bruttoløn. Medarbejderen ‘sparer’ dermed sin skatteprocent, idet betalingen sker inden skatten beregnes. Bruttolønsordningen er den mest anvendte.

Sådan fungerer det for medarbejderne

Det skal være nemt for medarbejderne at benytte massageordningen. Vicuras sørger for linned, olier samt alt andet relevant udstyr til behandlingen.

1

Vicuras afholder en introduktionsdag. Her bliver medarbejderne præsenteret for massageordningen.

2

Medarbejderne tilmelder sig massageordningen og får adgang til Vicuras’ online bookingportal

3

Medarbejderen booker tid til behandling og møder op på behandlingsdagen. Vicuras sørger for alt udstyr til behandlingen.

%

“af 122 medarbejdere hos Udlændingestyrelsen føler, at deres humør og motivation øges ved at deltage i massageordningen fra Vicuras”

Spørgsmål og svar

Hvorfor vælge en massageordning?

Massage er et enestående personalegode og en sund investering, og i vil opleve, at det bidrager væsentligt til virksomhedens samlede trivsel. Udover afhjælpning af skader, er en massagebehandling et godt afbræk fra hverdagen, og medarbejderen kommer tilbage med smil og fornyet energi. Når sundheden i jeres virksomhed øges, og der skabes et bedre arbejdsmiljø, vil i også være mere konkurrencedygtige og producere mere.

Hvor udføres behandlingerne?

Behandlingerne udføres på jeres virksomhedsadresse eller hos en af vores mange partnerklinikker i Danmark. På jeres virksomhedsadresse indretter vi enten et fast behandlerrum eller sørger for en gang til gang ordning. Uanset hvilken løsning i vælger, garanterer Vicuras et minimum af administration for jeres virksomhed, så i kun skal koncentrere jer om de gavnlige effekter af behandlingerne.

Hvordan finansieres en massageordning?

Massageordningen kan enten etableres som et 100% personalegode, hvor ordningen er indregnet i driftsregnskabet, hvilket er fradragsberettiget for virksomheden, eller som en 50/50 ordning mellem medarbejderen og virksomheden. Endelig kan en massageordning også etableres som en bruttolønsordning, hvorved medarbejderen betaler sine behandlinger over sin bruttoløn. Medarbejderen ‘sparer’ dermed sin skatteprocent, idet betalingen sker inden skatten beregnes. Bruttolønsordningen er den mest anvendte.

Hvem er vores behandlere?

Vores behandlere er blandt markedets dygtigste og mest veluddannede, og alle bliver løbende efteruddannet for hele tiden at tilsikre højeste faglige niveau. Læs mere om vores behandlerteam her

Ønsker du at høre mere?

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close